Warunki sprzedaży nasion oraz dostawa, reklamacje i zwroty

sprzedawca pracujący w warzywniaku

Warunkiem sprzedaży nasion Nabywcy bezgotówkowo jest podpisanie Wieloletniej Umowy Handlowej, w której to określone są szczegółowo terminy płatności i zasady wzajemnego handlu. 
Dokumenty niezbędne do podpisania Wieloletniej Umowy Handlowej:
NIP i REGON,

  • zaświadczenie o działalności gospodarczej,
  • KRS (wyciąg z ostatnich 3 miesięcy) dla spółek prawa handlowego.


Nabywcom towarów marki WOMIR oferujemy narzędzia pomocne w sprzedaży: 

  • kolorowe torebki z eurodziurką umożliwiającą zawieszenie ich na haku,
  • obszerne opisy z tyłu torebki w trzech językach: polskim, niemieckim i rosyjskim,
  • stojak jednostronny z banerem reklamowym po bokach i na górze,
  • plakat reklamujący asortyment marki WOMIR.

 

Dostawa

Cena i forma wysyłki nasion marki WOMIR jest zależna od wielkości zamówienia. Możliwa jest wysyłka kurierem. W przypadku zamówień powyżej 500 zł przesyłka realizowana jest na koszt firmy. 
Średni czas dostawy trwa 2-3 dni robocze od dnia wpłynięcia zamówienia. 

 

Zwrot towaru

W trosce o usprawnienie obsługi przedstawiamy Państwu obowiązujące warunki przyjmowania zwrotów:
1. Przyjmowane będą jedynie zwroty towaru zakupionego w kończącym się sezonie. 
2. Termin zwrotów nasion to dla całego asortymentu jednorazowo od 1 do 30 czerwca br. 
3. Nasiona roślin poplonowych nie podlegają zwrotowi. 
4. Opakowania zwracane nie mogą być uszkodzone, przez co rozumie się: metkowanie etykietami sklepowymi, zawilgocenie, przebarwienie, popisanie. 
5. Minimalna ilość opakowań danej odmiany o jednym numerze partii zwracanych po sezonie handlowym to 10 sztuk. 
6. Towar zwracany powinien być związany gumką: po 10 sztuk małych torebek lub po 5 sztuk dużych torebek. 
7. W przypadku stosowania opakowań zbiorczych dla kilku odmian i/lub gatunków na opakowaniu prosimy umieścić dokładny opis zawartości (gatunek, odmiana, numer partii, liczba sztuk). 
8. Przed dostarczeniem towaru prosimy o przesłanie dokładnej jego specyfikacji (z zachowaniem kolejności w jakiej zapakowano go w kartonach), która powinna ujmować następujące dane: 

  • sumaryczną liczbę opakowań zbiorczych dostarczanych do hurtowni,
  • gatunek,
  • odmiana,
  • numer partii nasion,
  • liczba opakowań jednostkowych i/lub zbiorczych.

9. Zwrotu dokonuje Kupujący na koszt firmy Vera-Agra w wyznaczonym terminie. Zwrot towaru możliwy jest po 30 czerwca br. na koszt Kupującego.

 

Reklamacja

W przypadku wystąpienia w zamówieniu nieścisłości bądź różnic ilościowych: proszę natychmiast zgłaszać je do Vera-Agra telefonicznie bądź mailowo. 
Wszystkie nasiona marki WOMIR są wysokiej jakości i spełniają wymagania aktualnej Ustawy o Nasiennictwie, dlatego zastrzeżenia dotyczące jakości nasion i wschodów zgłaszane Państwu przez odbiorców detalicznych proszę niezwłocznie przekazywać listownie do firmy na adres:
Vera-Agra Sp. z o.o. 
Guzowice 14 
56-330 Cieszków
Warunkiem przyjęcia i uznania reklamacji jest załączona torebka z zachowanym numerem partii na jej odwrocie wraz z opisem wykonanych zabiegów agrotechnicznych, terminem siewu i opisem warunków pogodowych panujących w dniu siewu i później.

 

Warunki płatności
Terminy płatności na dostarczony towar ustala się następująco:

  • towar kupiony w styczniu i w lutym — 60 dni,
  • towar kupiony w marcu — 60 dni,
  • towar kupiony w kwietniu — 60 dni,
  • towar kupiony w maju i w kolejnych miesiącach — 30 dni.

Termin płatności na towar kupiony na podstawie Umowy Handlowej może być wydłużony do 120 dni, ponadto w Umowie Handlowej zawarte są indywidualne rabaty zależne od deklarowanego obrotu. 

Nabywca w przypadku płatności gotówką otrzyma 2% dodatkowego upustu. Zwiększenie deklarowanego obrotu powoduje zwiększenie rabatu, który ustalany jest z Prezesem Wojciechem Natkańcem. Zboża,  poplony i warzywa pakowane w worki sprzedawane są za gotówkę, a dla klientów wieloletnich z krótkim terminem płatności – max. 14 dni.